1200 черкаських споживачів, які мають заборгованість, було подано на відключення електропостачання — Новини Черкащіни


06 лютого 2024, 12:18

Із 29 грудня 2023 року постановою Кабінету Міністрів України знято мораторій на відключення боржників за спожиту електричну енергію.


З початку 2024 року ТОВ «Черкасиенергозбут» провело масштабну кампанію з інформування населення щодо початку відключення боржників. І навіть незважаючи на те, що заборгованість накопичувалась останні два роки (а інколи і більше, ще з часів карантину COVID-19), «Черкасиенергозбут» рекомендувало звернутися до Центрів обслуговування споживачів щодо вирішення питання заборгованості, тому що відключення є крайньою мірою.

На сьогодні ТОВ «Черкасиенергозбут» обслуговує більше ніж 625 000 побутових споживачів Черкащини, з яких близько 71000 мають проблеми з розрахунками за спожиту електроенергію і лише 1200 споживачів, які мають значну або довготривалу заборгованість, було подано на відключення.

«На даний момент ще залишається досить велика кількість боржників, які не вжили жодних заходів для врегулювання питання своєї заборгованості. Тому кількість споживачів, які будуть передані на відключення може збільшуватися. Нагадуємо усім, що відключення потягне за собою додаткові витрати на оплату послуг з відключення/підключення, які можуть сягати кількох тисяч гривень», – зазначають на підприємстві.

До того ж, процедура підключення після від’єднання від мережі за несплату є досить тривалою, оскільки споживач спочатку має в повному обсязі оплатити наявну заборгованість, потім звернутися до свого ЦОС за рахунками на оплату послуг з відключення і відновлення електропостачання та оплатити ці рахунки. Відновлення електропостачання здійснюється протягом 3 робочих днів у містах та 5 робочих днів у сільській місцевості.

«Якщо ви не бажаєте позбавити себе благ цивілізації та понести додаткові витрати, якомога швидше погасіть заборгованість за спожиту електроенергію. Оскільки платіж в залежності від установи, де його було здійснено, може проходити до 7 робочих днів, то після здійснення оплати слід одразу повідомити про це свій центр обслуговування споживачів та надати підтверджувальні документи», – роз’яснюють споживачам.

Якщо ж причиною появи простроченої заборгованості стали скрутні життєві обставини і особа дійсно не в змозі погасити її одноразово, то є можливість укласти договір про реструктуризацію.

Для цього слід звернутися до свого центру обслуговування споживачів із заявою, копіями паспорту, ідентифікаційного коду і обов’язково довідками, що підтверджують неплатоспроможність споживача. Працівниками ЦОС визначиться сума першого внеску, який потрібно оплатити до моменту укладання Договору, а на залишок боргу будуть визначені строки його погашення та щомісячний розмір платежів.

«Радимо усім боржникам якомога швидше вжити заходів із погашення заборгованості», – зазначають у ТОВ «Черкасиенергозбут».

Джерело

Previous post На Черкащині запрацює перший мобільний аптечний пункт — Новини Черкащіни
Next post У Черкасах приймають заявки на стипендії у галузі культури — Новини Черкащіни

Добавить комментарий