Черкащанам повідомили, за яким графіком працює центр обслуговування споживачів ТЕЦ

 

У січні цього року центр проводить прийом за встановленим робочим графіком.

Про це повідомили у пресслужбі Черкаської ТЕЦ.

Прийом абонентів консультантами Центру здійснюється за таким розкладом:

 понеділок — четвер з 08:00 до 17:00 год. (обідня перерва з 12:30 до 13:20 год.);

 п’ятниця – неприйомний день, робота з документами;

 субота, неділя – вихідні дні.

Перші три робочі дні місяця та останні три дні місяця є звітним періодом. У цей час фахівці Центру здійснюють формування документації для закриття розрахункового періоду, тому прийом споживачів не здійснюється. 

Зателефонувати до Центру та отримати консультацію можливо:

— за багатоканальним номером телефону (0472)31-96-90;

— за номерами мобільних операторів: Lifecell: (093) 17-03-473; Vodafonе: (050) 82-01-847 / (050) 82-01-867; Київстар: (067) 57-47-496 / (067) 57-74-839.

 Фахівці відповідають на телефонні звернення громадян з:

понеділка по четвер 08:00 – 17:00;

п’ятниця 08:00 –16:00 (обідня перерва 12:30 – 13:20, субота і неділя – вихідні дні).

Під час повітряної тривоги прийом не проводиться.

Джерело

Previous post На Черкащині презентували посібник для викладачів про безпілотні системи
Next post На Звенигородщині водій авто в’їхав у мотоцикліста та втік: є постраждалий

Добавить комментарий