Депутати вирішили боротися з незаконними СТО, розташованими у гаражних кооперативах

Деталі

Про те, що на територіях автокооперативів незаконно відкриваються станції технічного обслуговування автомобілів (СТО) і що з цим треба щось робити та наводити порядок, — депутати говорять вже друге засідання поспіль.

 

Тему підняв депутат від ВО «ЧЕРКАЩАНИ» Віктор Лихолай:
— Це несправедливо. Офіційні СТО сплачують повну вартість орендної плати за землю, за нерухомість, за світло, за своїх працівників та інші податки. А нелегальні СТО в автокооперативах платять копійки або ні за що взагалі не платять, як наче просто гаражі. Нелегальні СТО ведуть свій бізнес, ні за що не переживають, не дають ніякої гарантії за свою роботу, не контролюються ніякими службами, бо фактично їх не існує. І ще й вони все більше нахабніють, розбудовуються, незаконно будуються, вилазять за межі кооперативів.
Тому депутат пропонує створювати рівні умови для ведення бізнесу усім підприємцям – треба легалізувати незаконні СТО і хай вони сплачують податки в бюджет так, як усі інші підприємці.

 

Представники влади підготувалися і запросили на комісію голів автокооперативів міста.
Відповідні спеціалісти проконсультували голів автокооперативів. Начальник управління економіки Сергій Зайцев розповів, які можуть бути наслідки через окремих нелегалів для всього кооперативу і як легалізувати СТО, провідний спеціаліст відділу земельних відносин Світлана Ткач проінформувала про норми містобудівної документації та сплату за землю.
Голова земельної комісії Людмила Бандурко нагадала, що в установчих документах чітко прописано, з якою метою створюється автокооператив – для зберігання авто. Тож інші масові маніпуляції з автомобілями на території кооперативу не повинні мати місце. Або змінюйте Статути кооперативів і сплачуйте за підприємницьку діяльність, або наводьте порядок. Тому що відповідальність – на керівниках кооперативів.
Голови автокооператив робили вигляд, що не знають, що у них на територіях є нелегальні СТО. Розгорнулась дискусія… А що робити? А якщо кум заїхав ремонтувати авто, то це СТО чи не СТО? А як зрозуміти, що це СТО?
Після довгих обговорень ухвалили таке: доопрацювати і краще вивчити це питання, вивчити досвід інших міст, виробити правильне рішення.
Сергій Зайцев сказав, що у Смілі достатньо вільних земельних ділянок для ведення бізнесу. Нехай всі, хто хоче відкрити СТО або іншу справу – звертаються в управління економіки, їм допоможуть підшукати хороше місце.
Тим часом головам автокооперативів потрібно провести зібрання із своїми членами кооперативів та прийняти якесь рішення і повідомити про це владу.

scroll back to top

Previous post На виїзді з Черкас в напрямку Сміли запрацював новий світлофор
Next post Старовинний Синицький парк вирізають на деревину! | Новини Умані

Добавить комментарий