На Черкаській ТЕЦ запровадили посилений режим дистанційної роботи | Про Все | Новини Черкас та Черкаської області

Від 20 до 28 серпня включно на Черкаській ТЕЦ запроваджено посилений режим дистанційної роботи, відповідно до наказу Міністерства енергетики України «Про мінімізацію загрози порушення безпеки постачання електричної енергії та природного газу» від 19.08.2022р. № 285.

 Відтак, з 22 серпня прийом громадян в Центрі обслуговування тимчасово призупинено.

Свої звернення до виконавця послуг споживачі можуть направляти: на поштову адресу підприємства: e-mail: [email protected]

Відповіді на звернення фахівці здійснюватимуть в електронному або телефонному режимах.

З питань щодо оплати послуг, передачі показників та опломбування/розпломбування квартирних лічильників гарячого водопостачання варто звертатись за телефонами: багатоканальний (0472) 31-96-90; (067) 57-47-496; (067) 57-74-839; (050) 46-42-160; (095) 27-64-160; (093) 17-03-473.

З огляду на ситуацію, на підприємстві наполегливо радять споживачам впродовж зазначеного періоду вирішувати нагальні питання дистанційно.

За інформацією пресслужби Черкаської ТЕЦ

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: На Черкаській ТЕЦ – новий керівник

Previous post Черкасці просять навести лад у парку, де знаходиться московська церква
Next post Сьогодні на Корсунщині оголосили День жалоби | Про Все | Новини Черкас та Черкаської області

Добавить комментарий