Коли лічильник на воду несправний, він може може неправильно рахувати і приносити збитки для споживача. У «Черкасиводоканалі» розповіли, як зрозуміти, що прилад для обліку води вийшов із ладу.
Лічильник може ламатись через природний знос деталей, механічне пошкодження, сторонній вплив магнітного поля, неякісний монтаж.
Ознаки несправності лічильника:
- у приладі під склом зібралася вода або конденсат (це свідчить про розгерметизацію корпусу і що там накопичується волога);
- помітні краплі води між корпусом та кришкою лічильника;
- є ознаки пошкодження пломбувальної нитки або пломби;
- екран/покажчик не працює;
- індикатор руху води крутиться повільніше/швидше, ніж раніше;
- значно зросли/зменшилися обсяги витрат води у повірянні із попередніми місяцями;
- показники приладу обліку залишаються незмінними (під час використання води).
Що робити споживачу?
- Варто звернутись до водоканалу. Фахівці документально засвідчать факт несправності і проведуть розпломбування приладу.
- Потрібно записатись на позачергову повірку та обстеження лічильника. Такі послуги надає «Черкасиводоканал» та інші компанії, які мають відповідні дозволи для виконання цих робіт;
- Якщо прилад не підлягає ремонту – необхідно придвати новий.
«Відповідальність за дотримання справності приладів обліку несе споживач. Тому, невірний облік або виведення обладнання із ладу, які стали причиною несанкціонованого споживання, вже є приводом для притягнення до адміністративної відповідальності. Тобто, передбачає штрафні санкції і переведення споживача на норму», — зазначають у водоканалі.
Повірку лічильника на воду варто робити раз на 4 роки.
Детальніше про встановлення/повірку лічильників/терміни/умови читайте ТУТ.