У цьому під час прямого ефіру у студії “18000” запевнив .
Раніше черкащани скаржилися на те, що під час піднесення картки до валідатора з’являлася помилка “Картка не зареєстрована”.
– Така проблема справді була з деякими банками – емітентами карток. Ми її відслідкували, проблему усунули, провели тестування. На тій конкретній одиниці, на якій виявили, сьогодні проплата успішно пройшла, – сказав Чередняк.
Водночас у коментарі “18000” пояснив, чому неможливо купити одразу другий квиток з однієї й тієї ж картки. За його словами, системою визнечена пауза між платежами, що не допустить помилкової подвійної оплати за один і той же квиток. Якщо вам потрібно оплатити два квитки, другий тією ж карткою можна оплатити через хвилину.
Як повідомляв “18000”, у Черкасах функцією придбання електронного квитка для проїзду в тролейбусах щодня користуються від 4000 до 4500 людей.
Матеріал підготовлено за підтримки Європейського Союзу та Міжнародного Фонду «Відродження» в межах грантового компоненту проєкту EU4USociety. Думки, озвучені у тексті, відображають позицію автора і не обов’язково відображають позицію Міжнародного фонду «Відродження» та Європейського Союзу».